close
標題:

想租新界屋~有冇介紹?

發問:

我月入大概五千~女朋友都係月入五千~想租新界既屋~有冇好介紹? 有冇咩野特別手續? 需要d咩野證明文件? 村屋係咪會平D? 最好可以養狗~ 越平越好(但係唔好溶溶爛爛......起碼落水唔會漏水.....唔要危樓.....) 交通正常就冇咩問題~(基本有車搭就ok.....本人自己冇車)

最佳解答:

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

老實講....如果你哋兩個月入約有共一萬, 都真係好緊喎,你計下: 租金4,000 + 日常開支 + 一日三餐全部都係靠自己無得再靠屋企人, 正所謂"一闊三大",在家千日好呀! 另外....當然明白你一定係想有自己既私人空間, 因為我自己都係,不過自萬不要太過勉強,否則會令到自己不但無晒錢, 可能仲要欠人錢架! 想租新界既屋,你可以去http://www.yl.com.hk/house/index.htm睇下, 租/售 好盛樓408尺極旺近教育路,賣62萬,租3500 屯門虹橋多寶大廈高層東南324呎連租約2800元 又或者可以直接去d地產舖問下,可能佢哋有盤架。

其他解答:

唔好以為村屋一定好平,如果兩個人住,約400呎一房一廳都要二千以上,但交通就一定要轉車才到西鐵或巴士(出市區的巴士),年青人常在市區活動和返工,無車一定唔方便,但有車開支就大了,除非你的社交活動,家庭生活都在同一區。所以考慮清楚,要租村屋我有間在天水圍附近,因為我係地產代理也有其他盤。我唔係有生意唔想做,但你真係想清楚,好多外區人都好理想,以為村屋自己有好多獨立空間,有圍牆,種花養狗,泊車入花園,可以招待朋友BBQ,幾分鐘行到西鐵站等。事實有這類屋,不過唔會有人放,放亦都係很高價或樓齡很高的屋,或者較遠,揸車十分鍾到西鐵站!要知道揸車三十分鐘已到中環。|||||試去錦田啦!因果度好多新村屋落成,大約四千至五千元左右。因好多係新,所以唔會溶溶爛爛。村屋養狗最好選擇地下連少少花園仔,果度交通OK?!有西鐵。手續通常係上期一個月連兩個月按金。即合共三個月,例如租金係$4500,即$4500×3計。7638E7481407D16B
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()