close
標題:

15分~有人對秦始皇的評價是「過大於功」,你同意嗎?試抒發你的意見。

發問:

有人對秦始皇的評價是「過大於功」,你同意嗎?試抒發你的意見。 300字....以上.....可唔可以幫幫我... 15分啊

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

寫晒300字比你就冇意思啦, POINT FORM好唔好? 你自己作啦 1) 其實我不同意 2) 功: a) 統一中國, 確立版圖 b)統一度量衢, 全國道路長闊一樣 c)築長城--抵禦外族, 亦令佢成為世界著名地方之一; 起馳道直道, 方便佢出巡同埋運輸 d)經濟, 統一貨幣 e)設立刑法, 如連坐法, 令人民唔敢犯法 f)統一文字 g)政治制度-三公九卿, 成為後世既藍本 h)統一思想 3) 當然可以答佢都有過, 類似就係箝制人民思想, 刑法嚴苛, 坑殺人民, 作為一個統治人民的統治者, 下下都殺佢自己既人民, 自然令人民對佢唔順服啦... 4) 無論你答同意或者唔同意, 例如我自己係唔同意, 我就會講佢多d好野, 少少唔好既野, 咁既答案就會客觀d啦.. 5)我比你上面既points, 試下將佢地分段咁去寫, 會一目了然, 加上自己dd評論, 300字攪掂啦, 好簡單:)

其他解答:A215E4A27F624C16
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()