close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我究竟係唔係鍾意佢?

發問:

我係一個中四既女仔因為上選修科既關係,我經常到佢嗰班上堂。佢係一個留級生,但聽我嗰班既留級生講佢係自己要求留級,因為佢想轉科,佢嗰班係M2班,而且佢上次考試Maths考100分,所以佢本身成績應該幾好。我本身對佢都未冇咩留意,只係聽人提過,始終因為吾同班所以都吾識佢。但因為佢一直坐係門口位,每次入佢嗰班都會望到佢,所以開始留意。有好幾次上其他堂轉班房落樓梯既時候,佢都同一個我識既男仔一齊同我say... 顯示更多 我係一個中四既女仔因為上選修科既關係,我經常到佢嗰班上堂。佢係一個留級生,但聽我嗰班既留級生講佢係自己要求留級,因為佢想轉科,佢嗰班係M2班,而且佢上次考試Maths考100分,所以佢本身成績應該幾好。 我本身對佢都未冇咩留意,只係聽人提過,始終因為吾同班所以都吾識佢。但因為佢一直坐係門口位,每次入佢嗰班都會望到佢,所以開始留意。有好幾次上其他堂轉班房落樓梯既時候,佢都同一個我識既男仔一齊同我say hi,但我嗰下反應吾切XD,之後都未任何溝通。 但吾知點解我對佢越來越留意,去了解佢讀咩選修科,去搵佢ig。有一次上LS堂,因為分組上既關係,我去左第二班上,但因為漏左野結果我又番翻自己嗰班,點知我見到佢坐我嗰位,我就硬着頭皮行過去,但問題是我個位係最旁邊既窗口位,一定要出面嗰個讓一讓,我先入到去,但佢既好朋友(姐係坐出面嗰位)係到大覺訓,結果我要佢幫我攞,最係仲要用一個好傻既笑容望住佢, 過多一陣我就覺得好瘀。 P.S.我有ff過佢教我Maths

最佳解答:

字裡行間都感覺到你應該對佢有D意思~ 不過好多野都建基於你的FF...... 因為好多野都係...「聽人提過」、「唔知點解坐我個位」等等.... 可能就係因為種種原因...令你對呢個人產生好奇~ 你會想知多D佢既野~~~睇下大家係咪咁有緣... 慢慢...就變成你幻想得佢好好, 覺得同佢應該有D機會發展咁... 其實現階段你可以考慮繼續同佢做同學先~ 當然你對佢產生好奇, 就會懷疑自己鍾意佢.. 但實際上....你了解佢性格? 興趣? 缺點? 等等嗎? 另外......佢又了解你嗎? 同埋最重要係你地兩個之間有冇傾計? 溝通? 相處? 假若大家完全唔了解, 就真係只有幻想...想發展都有D困難... 因為可能在佢角度, 你只係一個陌生人.....(或者同學) 無啦啦一個陌生人鍾意自己...可能會嚇怕對方~ 所以建議你可以試下同佢相處多D~了解佢多D~~ 到真係熟左~先再問自己「到底我係咪鍾意佢」 咁樣你會更清楚個答案。 最後...如果你FF佢教你數學.. 其實大前題係你係咪真係需要人教? 而佢又係咪肯教? 佢要求得自己留班...可能都對成績有D要求, 想考好個DSE... 你可以提出呢個「請教數學」的請求... 但實際上佢都可能因為專心學業, 未必有心拍拖都唔出奇~ 感情冇得勉強~但識個朋友都冇壞既~ 希望你早日搵到方向, 祝福你。

其他解答:

這裡 是 一個 老師親算 算命網站 www.facebook.com/pages/普渡壇/1408564502799958 "一頓午飯的"價錢就可以知道你的未來, 替你解憂 包括 10年運勢 流年運勢 論本命(富貴福壽妻財子祿 ) 合婚 號碼鑑定 (手機/ 車牌 / 門號 / 銀行密碼/QQ等 姓名鑑定 個人服務 - 按照問題數量來收費 歡迎查閱|||||聽完你咁講,你應該對佢幾有興趣喎xd 我諗你對佢嘅感情比較似好奇多啲,因為你對佢留意,又搵佢ig,想知道佢多啲嘢嘛 而之前你覺得尷尬,可能係因為你想留個好印象俾佢 不如你試下同佢傾多啲計,認識佢份人多啲,問下佢數學之類咁,同佢熟絡咗之後你就可以更加清楚你係咪鍾意佢啦!:P 如果你想分享多啲嘅話,你都可以上夜貓Online嘅夜貓會客室搵我哋傾架!
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()