close
標題:

性教育 JJ 問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年16歲。 性別: 男。 1.但係未試過打飛機...我開始驚會唔會真係不育 2.我想知精係咩色架 ? 3.我今年我記得我小學3年級,有一次我左面睪丸好似變大左我當時好驚因為上緊電腦堂之後我feel到左面睪丸好似爆左仲feel到好似有水冰冰地咁今年我中4啦但睪丸比右面細仲會好痛 4.我包皮黑色架係唔係正常 ?仲有白色一粒粒 有冇人可以話我知咩事...仲有可以去邊到睇e生

最佳解答:

未試過當然唔會係不育既原因。 a)精普遍係白色 b)但有時會係淡黃色,因為停留係裡面太耐。 c)亦都會是半透明的,是因為精子不足只有精液。 三者都係正常的。 凍的可能係體溫調節有問題。但如果出現痛既情況最好就睇下醫生, 因為如果比較極端係睪丸up side down而且 6 小時內不醫治就會不育。 包皮黑色係色素問題,白色一粒粒如果沒有不斷多的情況都唔需要太擔心。 如果都有疑問米請教下醫生囉

其他解答:

你好正常 我話你聽 係唔會爆 大細唔同係正常 仲唔會無啦啦話變大就大 可能佢移能令你感覺到 凍係正常 裡面係0下唔之幾多度 你摸出面係有體溫咋 先唔覺 你覺凍可能係體溫調節有問題 白色都正常|||||1. 有兩個可能, 一係育, 一係不育 2. 白色 3. 去睇問醫生啦, 平d可以去睇街症先, 之後會轉去睇專科; 貴d就去私家醫院搵醫生睇, 例如法國醫院 4. 同3.
arrow
arrow
    全站熱搜

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()