close
標題:

如果我過契俾姑姐,我係米要跟姑丈姓?

發問:

我姓梁, 我姑丈姓陳, 如果我過左契俾姑姐,我係米要改姓陳?

最佳解答:

過契同改姓系冇關系嫁" 你刀會系姓梁 而吾會因為你契媽牙..等等 而改姓 呢個世上有好多人刀會過契俾D EE 但佢地刀冇改姓BOR!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

唔洗嫁w0r..我有2個契爺! 2個都唔同姓..唔通我加埋自己個姓 有個姓咩?!過契係唔洗改姓的!|||||其實你只係過契 唔係阿媽改嫁 冇需要改姓咖 就算改嫁都唔一定改姓 更何況你而家只係過契 只係多左個契媽契爺咁解姐 人地咪多左個契仔/女囉 就係咁既咋|||||唔係既,點解你會咁覺得呢???過左契唔一定要跟姓既!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()