close
標題:

美國ucla business

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你好! 我現在在美國的一間社區大學(cc)讀書, 想tran去UCLA讀BBA, 想請問 1. 我係cc要揀咩科讀? 2. 我係大學既major係甚麼? 3. 有咩unit可以tran過去大學? 4. 入UCLA既BBA要咩requirment,同GPA要幾多? 5. 有咩UC有得讀account?(因為我見UCLA無account.B.A.) 6. BBA入面有咩科揀? (P.S. 我有綠卡) 謝謝你的幫助。 更新: 再想請教一下, 根據IGETC,GE都有好多可以揀, 咁我點先知道, 邊科GE對我科major有用可以tran過去, 邊D科無,因為有d history,art果d好似同business無咩關係。 更新 2: 咁係咪代表我只要跟住IGETC入面果d subject去讀, 所有我係IGETC入面讀既unit都可以tran去UCLA? 同埋tranfer有咩過程? Year幾開始?同埋有咩手續? 其實會唔會好難先入到呢? 因為係美國都好多間cc, 咁多學生爭,會唔會夠分都入唔到?

最佳解答:

1. 喺cc最好先完成 General Education(GE)同major有關的科目 如果你係讀加州的cc 可以根據IGETC黎完成GE 2. UCLA嘅BBA早就冇咗 依家只有business econ為相似的major 可以去http://www.econ.ucla.edu ->undergraduate->majors睇睇 3. 每間cc都唔同 一般course number為1-99都可以tran 但最多承認105 quarter units 4. 標準年年都唔同 不過應該最少都要3.2 5. UCLA嘅accounting係屬於management 另外,好多喺UCLA讀business econ嘅人都會攞埋accounting minor 以我所知, 只有UCSB(Santa Barbara)才有accounting major 6. UCLA無BBA科目 但可以參考第2題的連結 2009-01-03 14:40:35 補充: 美國D大學流行通識教育 所以學生才要讀GE GE一般無特別限制 只要跟住每個分類的要求完成就可以 而且你major要讀嘅課都可以用喺GE度 2009-01-04 13:59:07 補充: 我會建議你跟住IGETC黎讀 如果完成IGETC transfer之後可以唔駛再讀GE 而且IGETC嘅units都可以tran Year2要自己報學校 Year3就轉校 如果要9月transfer去UC 之前嗰11月要上網申請(填資料+答2題關於自己的問題) 可以參考 http://www.universityofcalifornia.edu/admissions/undergrad_adm/apply_to_uc.html 唔算太難入 我好多朋友都入到 只要有一定的GPA就可以 參加一下D學會都對transfer有幫助

其他解答:
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()