標題:

我寫d字好樣衰...........

發問:

我寫d字好樣衰........... 我見到男同學d字仲靚過我果d 我又5想抄書,點樣先可以寫得靚d????

最佳解答:

你做功課d字要寫得靚一d, 得閒寫一d字! 2006-12-08 23:07:52 補充: 慢慢你寫d字就會改變,做多d硬筆練習!!

其他解答:

你唔抄,,根本就唔可能改到d字體 真係要抄多d先得架...|||||?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? go to learn the writing.you can send e-mails to ask me about it.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()