標題:

我開唔到game in psp(10點!!!)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我 down左隻monster hunter2G落psp. 我部psp係5.0版, 但係我一禁入隻game到就黑晒, 得小小光, 要take away 粒電先turn off到部機. 我點先開到隻game呢?? 更新: 幫吓我手!!!!!!!! 十二萬大感謝!!!! 更新 2: 邊度轉????? 更新 3: 如果我唔擺碟落部PSP度,咁開唔開到隻game??????????

最佳解答:

檔名系咪中文 系o既話轉做英文 2009-01-09 15:54:51 補充: 電腦上面轉

其他解答:

請 把 遊 戲 的 檔 案 名 轉 回 英 文 "
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()