close
標題:

== 用e道 及 回鄉卡自助通關,仲有無人check 我地的資料? ==

發問:

用e道 及 回鄉卡自助通關時,我地係以指紋核對身份的,那麼,仲有無人負責核對我地的資料 ? 例如 年齡 性別 外表 例如話,一個同我一樣指紋的人(雖然不可能,但假設這樣),他盜了我的身分證,可不可以以我的身分過關 ? 又例如,如果我個樣完全唔同了,那過關的時候有人有check 到 ? 定係話,只要指紋正確,就可以過關,無人理會其他個人資料 ? 謝謝解答。 更新: sl : 如果戴con呢,咁可不可以過自助回鄉卡 ?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

香港用的e-channel就只對id 同指紋資料. 但國內用回鄉卡自助過關, 除左scan你個卡同指紋之外, 仲會scan你對眼, 無論出入境都一樣! 唔好以為呢個scan眼程度冇用, 一個帶眼鏡嘅人如果唔除眼鏡係唔會scan到, 唔俾佢過 (前幾日至發生嚮我同行友人身上), 所以, 以你嘅假設 [跟你同一指紋的人], scan眼果關都未必過得到骨. 至於你話你個樣完全唔同, 但眼睛眼球特徵一般係冇變, 所以你會照過得到. 2007-08-14 15:03:17 補充: sorry打錯字: [scan眼程度] 應是 [scan眼程序] 2007-08-28 19:15:13 補充: 帶CON 可以, 因普通眼鏡會反光, CON就沒這問題

其他解答:

亦有可能過不到的, 今年7月頭我去澳門,期間有時間就去了拱北行行,因為未有做過認証E道的資料, 就排隊做埋認証手指紋 面容掃瞄,但這條隊都幾長兼去得唔快, 眼見隔離排隊過關的都不怎麼需要排就過了關,有時見隔離要排長龍啦, 但都去得很快幾秒鐘走一個人,但我地條龍就排極都不郁,同前面個人吹下水, 佢話佢是之前已經做了認証,怎知過不了,現在又再認証多一次,到佢認証時, 見佢掃指紋掃極都比職員話唔得攪了起碼2--3個字才過到, 到我時又時一樣話我指紋唔得,試了右拇指唔得,叫我用左右拇指又唔得, 再用右食指掃瞄 左食指掃瞄 再叫我右中指掃瞄 左中指掃瞄, 之後叫我以後過關不要用拇指 以後用食指或中指過關好了|||||1.關員可随時再叫你去查多次 2.一個同我一樣指紋的人(雖然不可能,但假設這樣),他盜了我的身分證,可不可以以我的身分過關 ?答:照理可以 3.e道ok,人手過會問你/叫一個人出來問你,我朋友整容後被查問 4.如果戴con呢,咁可不可以過自助回鄉卡 ?ok的,因拍照時叫你脫眼境,帶了con就足無眼鏡|||||要指紋&樣一樣先可以過關ga~ 因為之前我整回鄉卡自助通關時無帶眼鏡,而家我每次過關時都要除左眼鏡先過得(就算指紋ok左都過唔到ga)|||||用e道 及 回鄉卡自助通關時,我地係以指紋核對身份的,那麼,仲有無人負責核對我地的資料 ? 例如 年齡 性別 外表 係唔會再有人會check你的資料la..因為你既資料已經記錄左...電腦係會自己核對得好清楚!! 一個同我一樣指紋的人(雖然不可能,但假設這樣),他盜了我的身分證,可不可以以我的身分過關 ? 呢件事冇可能發生...所以無人可以盜用到你的身分證! 如果我個樣完全唔同了,那過關的時候有人有check 到 ? 呢件事亦都冇可能發生...因為佢係睇你個輪廓面形..你就算個樣變左..相信輪廓面形都唔會變..所以唔會發生.. 只要指紋正確,就可以過關,無人理會其他個人資料 ? 可以感講..因為指紋係你身上最獨一無二既野..無人會同你一樣..所以你只只要指紋正確..就可以證明你既身份..就可以順利過關!|||||用e道過唔洗再任何野既,用回鄉卡就會check清楚 ~有D唔同左通常係問名多|||||放心 指紋正確 就可以 過關了 點講個樣都唔會變得太誇張瓜
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()