標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

短除法問題?

發問:

我想問如果要利用短除法去求H.C.F的話,應該怎樣做?例如:15和35的H.C.F!

最佳解答:

first draw one「L」, then 將15和35 write 在「L」inside,( L 有條由上至下的直線, write 由上至下的直線右面), think下which number可以將15和35 除得盡,the answer is 5! Then 將5寫「L」外面, (由上至下的直線左面), then計( 5 x 3 = 15-----write 3 在 15 下面;5 x 7 = 35-----write 7 在 35 下面), finally 15和35的H.C.F is 5 ! ( 計H.C.F? 把L 的由上至下的直線外面打直乘曬;計L.C.M? 把 L的橫線, 「L」字型去乘! Understand?

其他解答:

先用短除法搵返佢地d因數出黎先 15因數是1,3,5,15 35因數是1,5,7,35 之後再比較返出黎 其實你既例子太簡單,做個難d既教你 81同135 3 l_____81____ 3 l____27____ 3 l_____9___ 3 l_____3__ 5 l___135__ 3 l____27__ 3 l_____9__ 3 l____3___ 你可以睇到兩邊同樣都3,3,3 ,咁就將同邊都有既數乘埋 得出HCF=27 100同150 5 l __150____ 5 l ___30____ 3l ___6___ 2l ___2___ 5 l ___100___ 5 l ___20__ 2 l ____4__ 2 l____ 2___ 兩邊同樣都有5,5,2 ,咁你就將佢地乘埋,得出50 咁50就係100同150既HCF ps:有d數如4,6,8,9 ,可化成2x2 ,2x3 ,2x4, 3x3|||||我係呢度講唔到比你聽架!!你唔介意ge話可以比你個e貓我,我教你。
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()