標題:

如何獲頒「良好市民獎」?

發問:

如題:如何獲頒「良好市民獎」? 係咪有一個組織係負責?定一話係由其他市民提名? 協助警察捕獲犯人就可以得獎,咁幫手救人是否都可以呢? 睇新聞講,應該有 HKD 2000 既獎勵,係咪每個「良好市民」都一致?

最佳解答:

香港總商會是「好市民獎」自1973年成立以來的獨家贊助機構。「好市民獎」是當年「撲滅罪行宣傳運動」的項目之一,香港總商會會員及社會人士捐款成立基金,當年基金總額為73萬6400港元,用以獎勵協助警方打擊犯罪活動的市民。 截至2006年2月,共有3,308名良好市民獲獎,頒授獎金總額達585萬多元。1984年起增設的「最傑出好市民獎」,則嘉許滅罪表現特別英勇及出色的市民,共有32人獲獎。 http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%B8%BD%E5%95%86%E6%9C%83&variant=zh-tw#.E5.A5.BD.E5.B8.82.E6.B0.91.E7.8D.8E 根據香港總商會既好市民獎小冊子裡面,就講好市民獎推行初期,助警滅罪有功既市民會係幾日之後馬上獲頒獎同支票. 而警方會向香港總商會提名得獎人,總商會負責評定金額. 但係由於咁樣就太多人會得獎,所以1980年代後期,好市民獎就改革左成為一年舉行3,4次既大型頒獎禮. 另外仲有個叫做「最傑出好市民獎」,係頒畀滅罪表現特別英勇既人. 如果你想知多d,可以睇個本小冊子,裡而都有講部份得獎既事件,網上都有得睇呢本小冊子: https://www.chamber.org.hk/gca/GCABooklet.pdf

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:7638E7481407D16B
arrow
arrow

    omckyyo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()